Iarăși ca din nou să iar

Iar…

Iar visez la ochii negri
Ce-ncontinuu mă priveau
Iar văd buzele-ți,coboară ,
Peste gâtul meu stăteau

Le simțeam ca şi eterne
Cum sunt stelele pe cer
Doar sărutul tău în noapte
Era tot ce-aveam să sper

Doar sărutul tău în noapte
Mă făcea să vreau s-adorm
Aş fi stat doar lângă tine
Cum stă marea lângă țărm

De-aş închide ochii astăzi
Să văd cer,un cer de stele
Ai pluti peste pământuri
Ca o luna printre ele

Iar visez că stăm pe piscuri
Doar noi doi şi un pământ
Şi-am privi lumea ca singuri
Doar de-ai spune un cuvânt

Iar te chem de după visuri
Ca să-mi spui că mă iubeşti
Iar te-aştern peste dureri
Să mă mângâi ,să le-opreşti

Aş fi plâns doar să auzi
Cum iubirea mea se zbate
Am să plâng de-ai să mă scuzi
Să-mi simt lacrimile toate

Doar întoarce-te la mine
Să te strâng la piept din nou
Să-ntrevăd printre secunde
Secole-n al tău tablou

Şi cu ultimul sărut
Să-ți pictez cu zâmbet fața
Şi cu-o ultimă suflare
Să-ți trăiesc cu totul viața

Lasă un comentariu